O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

niedziela, 8 sierpnia 2010

SNUJ SIĘ SNUJ WRZECIONO...

Jest sobie taka firma która nazywa się Arco. Specjalizuje się w prostych ascetycznych meblach. Znalazłam ją dawno, dawno temu, ale dopiero od niedawna widzę, że jest dostępna w Polsce. W następnym wpisie pokażę meble, które mnie najbardziej zauroczyły. Pisze o tym  ponieważ oglądając po raz setny ich stronę, weszłam w końcu na stronę projektanta moich ulubionych modeli, a tam odkryłam, że jest autorem kilku innych znanych mi mebli i lamp, a także kilku kokoniastych, których jeszcze do tej pory nie widziałam.
Bartjan Pot - on uwielbia pleść i pleść.

Lampy i krzesło dla Moooi
 
Zdjęcia pochodzą ze strony autora.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.