O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

piątek, 8 października 2010

OKI SATO

Nie wiem czy mieliście kiedyś okazję szlifować drewno.
Ja z racji studiowania mebla na ASP takąż miałam wielokrotnie i pamiętam taki moment, kiedy po długim, długim szlifowaniu  (tzw męczeniu materiału, bo tak się działo jak coś nie szło:) drewno zaczyna przybierać taki lekko brudny kolor, chyba od papieru ściernego. Dawno nie robiłam osobiście żadnych mebli, a przypomniało mi się to kiedy zobaczyłam zdjęcie detalu krzesła autorstwa Oki Sato. To przybrudzenie na rogu to zapewne złudzenie, ale przypomniały mi się dobre studenckie czasy:).

A krzesełko mistrzowskie nieprawdaż? Niezła technologia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.