O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

wtorek, 8 marca 2011

CIEPLEJ

Zimno mi dzisiaj mimo takiego pięknego słońca.
Zaczęłam więc szukać czegoś na rozgrzewkę. Znalazłam ten wpis, który pociągnął za sobą odwiedziny na stronie studia projektowego Shelton Mindel & Associates
Wysoka półka! Oj wysoka, ale jak elegancko i przytulnie:)

Wspominałam pod poprzednim postem, że lubię skrajności:) Proszę oto przeciwny biegun:)
Zdjęcia wybrałam losowo bo decyzja była trudna. Starałam się takie ciepłe wybrać, ale jak na to patrzę to chyba nie wszyscy będą takiego zdania, ale jest to największa ilość ciepłych kolorów jakie jestem w stanie przeżyć:)
Odwiedźcie stronę bo znajdziecie tam mnóstwo wartościowych projektów. (i cieplejszych klimatów:)
Jak się dobrze przyjrzeć można znaleźć kilka smaczków zwłaszcza połączenie kolorów bywa ciekawe.
Mnie najbardziej spodobała się miętowa lampka na tle jasnofornirowanej ściany. Nie powiem, w którym projekcie:P Sami poszukajcie.

Wszystkie zdjęcie pochodzą ze strony autorów.







3 komentarze:

  1. Po mojemu.... bosko:) Ach, ta ściana na zdjęciu trzecim i rzeźba tuż za nią – wspaniała!

    Pozdrawiam,
    Bea xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Po mojemu również bosko! Trzecie zdjęcie mówi samo za siebie: to wnętrze jest po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.