O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

czwartek, 4 sierpnia 2011

JESZCZE ŚWIECI SŁOŃCE

Korzystam z tego, że jeszcze świeci słońce, bo jutro nie wiadomo, nie wiadomo i proponuję odwiedzenie takiego letniego sklepu: VANDASHOP



























.






Przepraszam za taką przerwę, ale po wakacyjnych podróżach, przeprowadzkach i ogólnym lenistwie nie miałam kompletnie pociągu do komputera:)
W związku z przeprowadzką musiałam niestety zamienić podłogę z mojej ulubionej ze starych desek, na mało przyjemny parkiet, ale oczywiście nie omieszkałam go zamalować.




3 komentarze:

  1. Znamy ten stan :-) Nas również dawno nie było, na naszym jak i nie naszym blogu... Samo oglądanie tych zdjęć kojarzy się z letnią porą i mnóstwem słońca :-) A podłoga super!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.