O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

piątek, 2 września 2011

BO CZASAMI BYWA TAK, ŻE KOLOR BOLI:)

Potraficie spowodować, że kogoś natychmiast rozboli głowa?
Ja chyba potrafię.
Z drobną pomocą Ralpha Laurena.
Spójrzcie.


Boli?:))
Mnie boli.

Tak naprawdę Ralph ma mnóstwo świetnych wzorów, ale jak je składałam przypomniał mi się najbrzydszy dywan na świecie (z mojego rodzinnego domu:) Jak tylko na niego patrzyłam bolała mnie głowa.

Teraz kilka przykładów, od których nic nie boli, też od Ralpha Laurena
Jesiennie się robi. Prawda?



3 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą Li,
    absolutne brzydale jak dla starej panny
    z przedmieścia Londynu.
    Nigdy nie pomyślałabym, że to Ralph...

    OdpowiedzUsuń
  2. To tylko taki mój brzydki wybór. Można je zapewne dobrze zestawić i stworzyć zupełnie inne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.