O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

sobota, 12 stycznia 2013

________________A PIES?_______________


No właśnie w tym sęk, że z psem to trudna sprawa. 
____________________________________________________________________

Niektórzy pewnie zdążyli się zorientować (np po tym:), inni może nie, ale mam świra na punkcie swojego psiaka:) Piszę o tym bez ogródek bo po drugiej stronie takie same świry (psiary i kociary) jak ja:).
Gwido niedawno poważnie się rozchorował więc używają wielu zaklęć, żeby się dobrze skończyło rzuciliśmy też i takie:
- Jak z tego wyjdziesz to kupimy Ci nowe legowisko.
No i zaczęło się poszukiwanie.
Pies duży to i legowisko duże. Chciałam, żeby ta wielka plama na podłodze nie przyprawiał mnie kolorem o mdłości - tak z zawodowego punktu widzenie to przecież też część wystroju.
Po wielu godzinach poszukiwań udało się nabyć drogą kupna legowisko, a potem znalazłam taki sklep:
 Chciałabym, żeby polscy producenci też nas traktowali jak ludzi z odrobiną gustu.
Wszystkie zdjęcia ze strony Cloud7.





Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.



7 komentarzy:

  1. Ja od jakiegoś czasu szukam odpowiednich misek, bo blaszanych mam już dość. Może znajdę coś u nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają chyba tylko jeden wzór, ale prosty i w różnych kolorach. Zdaje się, że taka miska ma jeszcze jedną wielką zaletę - jest ciężka i nie jeździ jak do michy wpadnie coś wyjątkowego:)

      Usuń
  2. świetne rozwiązania :) tez szukamy misek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te legowiska. Wyglądają też na wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  4. a na zdjeciach same terierki, najwspanialsze psy swiata:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. 56 years old Mechanical Systems Engineer Isabella Cameli, hailing from Listuguj Mi'gmaq First Nation enjoys watching movies like "Spiders, Part 2: The Diamond Ship, The (Die Spinnen, 2. Teil - Das Brillantenschiff)" and Water sports. Took a trip to Three Parallel Rivers of Yunnan Protected Areas and drives a Accent. dowiedziec sie tutaj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.