O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

czwartek, 3 stycznia 2013

___________Z KOLEJNYM ROKIEM__________


Ja jeszcze nie wystartowałam. Na razie działam na zwolnionych obrotach:) Porządkuję troszeczkę. Przeglądam. Popatrzcie jakie klimatyczne miejsce na odpoczynek znalazłam. Chętnie bym się tam teraz wybrała. Żeby jeszcze było tam tyle ludzi co na zdjęciach:))
Bawcie się dobrze w nowym roku.

via: moje najnowsze odkrycie - Karmatrendz (znalazłam tam kilka perełek) - tam też znajdziecie więcej zdjęć tego miejsca.
projekt: Oriano Associati Architetti
foto: Mario Di Paolo
____________________________________________________________________

Miejsce: 





2 komentarze:

  1. Nie dziwie sie z chciała bys sie tam wybrać, bo klimat rzeczywiście jest.
    Bede zaglądał i czekam na nowe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  2. Klimatyczne wnętrza. Aż chce się tam pojechać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.