O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

piątek, 8 lutego 2013

____________ZŁOTE GWOŹDZIE___________



Przez sklep 
trafiłam na stronę projektantek
________________________________________________________________

Poddałam się modzie. 
Kręci mnie złoto:)

Dekoracyjne gwoździe i uchwyty od Winsome Brave są świetnym rozwiązaniem dla dziewczyn, które lubią eksponować swoją biżuterię.





Mam pewne wątpliwości co do wbijania takich elementów w ścianę, ale można spróbować:)

Ja kiedyś też popełniłam gwoździe, ale ze stali nierdzewnej. Jak się dobrze przyjrzycie, to na zdjęciach z tej realizacji zobaczycie (albo tu). Zasłona jest przewieszona przez wieszak wiszący na gwoździu.
Obydwie rzeczy zrobił dla mnie mój ślusarz:))


Piękne słońce. Chyba szykuje się jakiś porządny spacer:)) Pozdrawiam przedweekendowo.



1 komentarz:

  1. Ten blog jest infantylny. Mam wrazenie ,ze prowadzi go osoba z problemami. Sorki, ale tak myślę
    jan

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.