O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Rozkładana sofa

Kitka wciąga bez reszty.
Zaciągnęła mnie do Mjölk.


Przeglądając ofertę sklepu trafiłam na sofy, w tym na te ze zdjęcia poniżej. 
Podoba Wam się sposób rozkładania?
Może nie do salonu, ale do dużej kuchni lub jadalni świetne.

Powyżej  - Mjolk 

Wtedy przypomniałam sobie, że już to gdzieś widziałam.
Znacie polską firmę Seneko?
Ja spotkałam ich już kilka lat temu. 
Proste pomysły, przystępne ceny. Obejrzyjcie. 

Ja często w projektach używałam tego fotela - do pokoi młodzieżowych idealne.
Można się wtulić poczytać książkę, a jak się zjawi nocny gość, to ma się gdzie przespać.




Powyżej rozkładana sofka - Seneko

5 komentarzy:

  1. Ahh... te rozkładane sofy te są takie troche inne ale za to piękne z sprawiłabym sobie tą drugą ale niestety mam za mały pokój na takie cuda. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sofy bardzo pomysłowe. Jednak myślę, że trochę "surowe". Z pewnością trzeba odpowiednio urządzić wnętrze, aby taka sofa komponowała się dobrze z całością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne sofy, uwielbiam taki design. Jak lubisz takie klimaty to obejrzyj sobie takie- nowoczesne sofy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy wpis. Sofy są dość nietypowe... Wydaje mi się, że sprawdzą się w nowoczesnych wnętrzach ale nie wyglądają niestety na wygodne. Myślę, że najlepsze są duże sofy i narożniki w nowoczesnych wersjach. Sklep Gala Meble ma ich mnóstwo w swojej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  5. 56 year-old Graphic Designer Cale Bicksteth, hailing from Drumheller enjoys watching movies like "Trouble with Girls, The" and Worldbuilding. Took a trip to The Four Lifts on the Canal du Centre and drives a Alfa Romeo 8C 2300 'Le Mans' Tourer. Strona glowna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.