O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

środa, 22 maja 2013

Rękoczyny


U nas rośnie góra poduch.
Przygotowania do Rękoczynów w pełni.
Serdecznie zapraszamy.
Szukajcie nas pod nazwą Taftyli:)

Dom Historii Podgórza, ul. Limanowskiego 13, Kraków
25 maja 2013 (sobota), godz. 10.00-18.00


PS
Przepraszam Was najmocniej, ale chyba będę musiała, a raczej chcę, zmienić troszeczkę formułę bloga.
Wiecie, że zajmuję się przeróżnymi działalnościami, nie tylko projektowaniem wnętrz. Prowadzę sklep (freeDOM). Od niedawna zajmuję się też drobnym wytwórstwem (Taftyli). Dużo się dzieje, a ja się rozdrabniam. Zaczyna mi to trochę ciążyć. Dlatego bardzo chciałabym te wszystkie tematy połączyć.

Mam nadzieję, że wybaczycie mi, że teraz ten blog będzie bardziej "mój":))



6 komentarzy:

  1. juz wczoraj je podziwiałam :) piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam nic przeciwko, żeby ten blog był bardziej "twój". zupełnie nic :)) dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie wiem, czy wybaczymy.... może być problem;)
    Piękne kolory tej niesamowitej plątaniny tkanin....

    Uściski
    xoxox

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.