O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Pozwiedzaliśmy


Weekend upłynął pod znakiem spacerów.

Sobota - Targi DesignuForum Przestrzenie.
Miejsce ciekawe. Klimat starego hotelu (zapach również :)
Wygląda na to, że trzeba tam bywać dlatego pewnie już tam nie prędko wrócę:)

Odwiedziłam szybciutko wszystkie stragany.
Wzięłam sobie 3 wizytówki ze stoisk, które mnie czymś przyciągnęły.
Dobrze trafiłam, ale o tym w kolejnym wpisie.





Potem spacer po Podgórzu. 
Polecam pooglądać kolory. Nigdy nie wiadomo gdzie się na nie trafi. 
Na rynnie.
Zamknięte w kolorowych workach u szklarza:) 
Na schodach. 
Na karimatach dostępnych dla wszystkich, którzy chcą trochę podeptać trawę:)
A to z pewnością nie wszystko.



Niedziela - Festiwal wnętrz.
Od lat bez zmian. 10 min i zaliczone. 
Koleżanka wybierała się na wykład, z którego miała się dowiedzieć po co zatrudniać architekta wnętrz.
Umówiłyśmy się na telefon jakby się czegoś dowiedziała, ale nie zadzwoniła więc nadal tkwię w przekonaniu o bezsensowności mojego zawodu:)

Popołudniu usłyszeliśmy muzykę. Wyszliśmy na poszukiwania.
Odwiedziliśmy starych znajomych na  Targach Rzeczy Wyjątkowych w Rynku Podgórskim.
Po długich poszukiwaniach znaleźliśmy źródło dźwięku.
Na Zabłociu. Ten to potrafi się dziwnie odbijać:)
Zaliczyliśmy koncert Cioci Stefy czy jakoś tak. I powrót do domu.




Lubię moje okolice. 
Artyści dbają, żebym na każdym spacerze mogła odkryć coś nowego:)

Dobrego tygodnia:)
+li+


1 komentarz:

  1. 36 year old Accountant I Alessandro Baines, hailing from Laurentiens enjoys watching movies like "Flight of the Red Balloon (Voyage du ballon rouge, Le)" and Machining. Took a trip to Laurisilva of Madeira and drives a Jetta. Pobierz Wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.