O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

poniedziałek, 7 lipca 2014

Mieszkania do wynajęcia


Jestem w trakcie projektu kolejnych mieszkań do wynajęcia.
Tym razem nie ja je realizuję więc sporo przedmiotów w trakcie zakupów zamieniane jest na takie bez duszy, bo szybciej, a klienci cierpliwością nie grzeszą ;P  (mam nadzieję, że się nie obrażą czytając to, ale to sama prawda:)

Bardzo traci na tym projekt i z przytulnego robi się coraz bardziej hotelowy i plastikowy.
Pochwalę się nim albo nie. Zobaczę co wyjdzie bo z pewnością będzie to niespodzianka:))

Przy okazji sprawdzałam w internecie jak się ma konkurencja w Krakowie czyli jakie to oferują krakowianie mieszkania do wynajęcia.
Większość jest fatalna, ale znalazłam jedną perełkę. Zobaczcie.


Apartamenty do wynajęcia.
Zdjęcia są z różnych mieszkań. 
Na stronie możecie zobaczyć je wszystkie.
Piękne detale - zwłaszcza lampy.


  


  



6 komentarzy:

  1. Aktualnie jestem na etapie negocjowania ceny za wynajem mieszkania. Właściciel jest nieugięty, ale może w końcu uda nam się coś ugrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, to mieszkanie kompletnie nie trafia w mój gust. Może jeśli dodałabym do niego kolorowe dodatki to wyglądałoby to lepiej. Jak dla mnie styl surowy w domu nie należy do przytulnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widzę najmniejszego sensu w wynajmowaniu mieszkań, moim zdaniem znacznie lepiej od razu kupić własne mieszkanie i ewentualnie je spłacać. Jeśli zależy Wam na znalezieniu lokum godnego uwagi, to polecam śledzić portale inwestycji deweloperskich. Mnie właśnie w ten sposób udało się kupić piękne mieszkanie. Bydgoszcz to miasto, w którym znalazłam swoje wymarzone miejsce na ziemi.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym roku rozpoczynam studia w Gdańsku, już nie mogę, doczekać się przeprowadzi do tego pięknego, tętniącego życiem miasta! Mam to szczęście, że posiadam oddanych rodziców, którzy z pomocą przesympatycznego agenta nieruchomości znaleźli dla mnie cudne mieszkanie na sprzedaż. Trójmiasto już niebawem będzie mi domem, niesamowicie cieszę się z tego, że będę mogła zamieszkać w naprawdę pięknie urządzonym i wykończonym mieszkaniu.<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo konkretnie napisane. Super artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie bardzo ładne mieszkania i na pewno ktoś kto je urządzał zna się na rzeczy. Ja także mogę pochwalić się moim nowym mieszkaniem. Kupiłam całkiem niedawno mieszkanie w Gdańsku https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdansk.html więc śmiało mogę stwierdzić, że ten wybór był najlepszy jakiego mogłam dokonać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.