O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

sobota, 7 listopada 2015

leń



Och jak dawno mnie tutaj nie było!!:) 




Ale wiecie co? Nie za zbytnio żałuję.
Nie bardzo wiedziałam o czym napisać. Teraz nadal nie wiem, ale się trochę stęskniłam. 
No i ta pogoda...  Zaczyna być barowo-komputerowa więc do wpisów prowokująca.

W lecie miałam takiego blogowego lenia!! Nie pisałam i niewiele czytałam. Wolę jednak pospacerować niż siedzieć w chwili wolnej przy kompie.

A co u mnie?
Taftyli prężnie się rozwija, co mnie bardzo cieszy.
W projekt i... też nie mam co narzekać - niedługo pokażę Wam kolejne dwa sfotografowane projekty.
Trochę nam tylko rąk do pracy brakuje, ale na razie musimy sobie dawać radę w niezmiennym składzie.

Próbuję też okiełznać strony, żeby w końcu było wiadomo co kto robi i pod jakim szyldem, stąd u góry pojawiły się wyjaśniające zakładki.

Zaczęłam.  Ciekawe ile pociągnę?:)))



pozdrawiam 
serdecznie 
najwierniejszych

4 komentarze:

  1. Miło, że jesteś :)
    I cieszę się, że się rozwijacie dziewczyny. Tak trzymać.

    Ściskam Was :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na sfotografowane projekty :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpisuję właśnie pracę na ten tydzień:(( Nie ma szans na wrzucenie projektu oj nie.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.