O MNIE       O PROJEKT i...      O FREEDOM    O TAFTYLI

sobota, 23 stycznia 2016

zwykłe, ale niezwyczajne mieszkanie


cześć 

Dzisiaj chciałam Was zaprosić do obejrzenia jednej z moich zaległych realizacji.




Najpierw ociągałam się ze zrobieniem zdjęć.
Zrobiłam.
Wyszły słabo.
Musiałam je ratować obróbką:(
Wyszło średnio. 
Dlatego trzymam te zdjęcia od 7 miesięcy i nie mogę się zebrać z publikacją.


Niestety, w moim zawodzie jest tak, że nie często realizuje się ciekawe projekty (jedno, góra dwa w roku) więc w końcu pozbierałam co lepsze fotki i się chwalę.



zapraszam do oglądania



Rzadko pokazuję rzut mieszkania, ale tutaj chcę Wam pokazać tzw. przez nas "przekoszone" mieszkanie. 
Ustawiamy ściany po skosie zyskując tym samym miejsce tam gdzie jest nam potrzebne. 

Tutaj chcieliśmy dostać większą garderobę, bardziej komfortową łazienkę i wykorzystać dużą wolną przestrzeń na środku mieszkania, ale jej nie zamykać i nie stracić przedpokoju;)

Cel chyba został osiągnięty bo klienci raczej zadowoleni;), a dobrze ustawione "krzywe" ściany nie rzucają się w oczy. 


Zdecydowalibyście się "przekosić" mieszkanie?

Zaglądajcie do następnych postów. Będę je tutaj podlinkowywać jak tylko opublikuję.



3 komentarze:

  1. Bardzo specyficzne jest to mieszkanie, ale muszę przyznać że w sobie coś magicznego. Zastanawiam się również jakie umeblowanie by do niego pasowało. U mnie aktualnie zostały przywiezione nowe meble do jadalni https://codziennik24.pl/jak-wybrac-idealne-meble-do-jadalni/ oczywiście takie jakie sobie wymarzyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też po dłuższych poszukiwaniach znalazłam nowe meble do mojej jadalni. Oprócz nich zastanawiam się też nad wyborem nowych akcesoriów kuchennych m.in. sztućców https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/sztucce, bez których przecież ciężko jest się obejść :). Przyznam, że poszukiwania zajmują mi dość sporo czasu. Zależy mi na tym aby każdy, nawet najmniejszy szczegół, kontrastował z wystrojem całej jadalni.

      Usuń
  2. Od jakiegoś czasu my wraz z żoną jesteśmy na etapie budowy naszego domu i już dziś wiem, że była to właściwa decyzja. W każdym razie jeżeli chodzi o samo ocieplanie poddasza to na pewno firma https://www.wawerbud.pl/ocieplenie-poddasza/ takie rzeczy wykonuje bardzo dokładnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Bardzo proszę o nie umieszczanie reklam.